magicfile icon وبسایت فایل سحرآمیز - magicfile.ir

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آموزش-گرفتن-تیک-آبی-اینستاگرام

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام فالوورد کمتر از 500 Followers

نشان تایید شده (تیک آبی) در اینستاگرام چیزی است که همه برندهای موجود در پلتفرم آرزوی آن را دارند. این اصل را از تقلید جدا می کند و چیزی است که همه کاربران اینستا به آن اعتماد دارند. با این حال، یک حساب اینستاگرام نمی تواند به سادگی تأییدیه بخرد. زمانی که تأیید شود (اگر اصلاً تأیید شود) کاملاً به مدیران پلت فرم بستگی دارد.

چیزهای زیادی نوشته و گفته شده است به خصوص در مورد اکانت های اینستاگرامی که کمتر از 500 فالوور دارند. اکثر آنها اشاره کرده اند که دریافت تأییدیه اینستاگرام از مدیران پلتفرم به صورت موردی برای چنین حساب هایی تقریباً غیرممکن است. با این حال، در این پست، می‌خواهیم به شما بگوییم که این امکان وجود دارد که چنین حساب‌هایی تیک آبی ارزشمند را دریافت کنند. مطمئناً آسان نیست، اما اگر نکاتی را که در اینجا با شما به اشتراک می‌گذاریم عملی کنید، مطمئناً شانس زیادی خواهید داشت.

با این حال، قبل از اینکه عمیقاً به نکات مربوط به دریافت یک حساب کاربری تأیید شده در اینستا بپردازیم، بیایید فضای مربوط به افسانه های تأیید در این پلتفرم را روشن کنیم.

افسانه های تایید اینستاگرام

اگر در اینترنت در مورد چگونگی تأیید حساب خود در اینستاگرام جستجو کنید، مطمئناً به مقالاتی برخورد می کنید که به یک یا چند مورد زیر اشاره می کنند:
  • شما باید میلیون ها فالوور اینستاگرام داشته باشید: رایج ترین تصور غلط در مورد تأیید اینستا این است که شما باید یک برند بزرگ یا مشهور با یک حساب اینستاگرام محبوب با میلیون ها فالوور باشید. موارد متعددی وجود دارد که این افسانه را از بین می برد - صفحات با بیش از 9 میلیون دنبال کننده بدون تیک آبی و صفحات با کمتر از 400 تا 500 مشترک با یک تیک.
  • ارسال محتوای روزانه: این افسانه ای است که در بین همه کانال های رسانه های اجتماعی که در آن برندها و افراد برای کسب درآمد با هم رقابت می کنند، رایج است. در حالی که ممکن است تا حدی در یوتیوب درست باشد، اما در مورد اینستاگرام نقشی ندارد. شما می توانید چندین بار در روز برای چندین ماه متوالی پست بگذارید و صفحه اینستاگرام شما همچنان بدون تیک آبی باشد.
  • استفاده از هشتگ های محبوب: این چیزی است که تقریباً در هر مقاله ای که ادعا می کند نکاتی در مورد نحوه دریافت تأییدیه ارائه می دهد، می یابید. با این حال، به سادگی هیچ حقیقتی در این مورد وجود ندارد. مطمئناً، استفاده از هشتگ های محبوب راه خوبی برای ترند صفحه اینستاگرام شما است، اما هیچ تضمینی در مورد تأیید وجود ندارد.
  • تعامل با فالوورها و همکاری با برندهای دیگر: این یک واقعیت است که تعامل با فالوورها و همکاری با دیگران در پلتفرم یک راه عالی برای رشد صفحه اینستاگرام شما است. با این حال، هیچ مدرک ملموسی مبنی بر اینکه این عادات برای تأیید خوب هستند وجود ندارد.
بنابراین، اکنون که افسانه‌ها را برای شما از بین بردیم، بیایید به آنچه که واقعاً برای داشتن یک صفحه اینستاگرام تیک آبی باید انجام دهید، برویم.

تایید در اینستاگرام – مراحلی که باید و باید انجام دهید

در پایان روز، اینکه مدیران اینستاگرام حساب شما را تایید کنند یا نه، کاملا به شانس شما بستگی دارد. با این حال، در اینجا چند مرحله قابل اجرا وجود دارد که می توانید برای افزایش شانس تأیید صفحه اینستا خود شروع به انجام آنها کنید:

  1. ارسال درخواست تایید: اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا درخواست های تایید را از طریق اپلیکیشن موبایل ارسال کنند. این فرآیند بسیار ساده است و شامل رفتن کاربران به صفحه «درخواست تأیید» ابتدا به تنظیمات و سپس حساب کاربری می‌شود. برای ارسال درخواست، باید چند جزئیات مانند نام کامل، نام برند خود، نوع حساب یا دسته بندی و یک عکس شناسنامه صادر شده توسط دولت را وارد کنید. باز هم، این ساده‌ترین قدم برای برداشتن است، اما تنها برای بررسی است. در نهایت، این بستگی به این دارد که آیا این درخواست توسط مدیران تأیید شود یا خیر.
  2. در پلتفرم‌های موازی نیز فعال باشید: اگر تمام تلاش‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی روی اینستاگرام متمرکز کنید، بیشتر از اینکه سودی داشته باشید به خودتان آسیب می‌زنید. اینستاگرام ممکن است یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه اجتماعی در جهان باشد، اما این تنها چیزی نیست که اهمیت دارد. برای مثال، اگر یک موسیقی‌دان هستید، نمی‌توانید به سادگی در اینستاگرام بانک کنید، زیرا در درجه اول یک پلتفرم مبتنی بر عکس و ویدیوی کوتاه است. مطمئنا، IGTV به کاربران امکان آپلود ویدیوهای تمام قد را ارائه می دهد، اما بیننده آن در مقایسه با یوتیوب کمرنگ است. بنابراین، بر اساس جایگاه خود، یک پلت فرم موازی انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر برند شما ربطی به سیاست و اخبار دارد، باید در توییتر فعال باشید. هنگامی که در توییتر تأیید شدید، شانس دریافت یک صفحه حساب کاربری تأیید شده اینستاگرام به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
  3. در ابتدا بزرگ شدن در اینستا ایده بدی است: این را تصور کنید - شما نزدیک به 400 تا 500 فالوور در اینستاگرام دارید، اما هیچ دنبال کننده ای در هیچ کانال رسانه اجتماعی دیگری ندارید. در چنین سناریویی، برجستگی شما در اینستاگرام باعث می‌شود فرد دیگری با نام مشابه پیش از شما پیدا نشود. این به احتمال زیاد شانس تایید شدن صفحه شما توسط مدیران را کاهش می دهد. به یاد داشته باشید، هدف تأیید حساب ها این است که به کاربران کمک کند صفحات معتبر را پیدا کنند و دچار تقلید ارزان نشوند. اگر ابتدا در یک پلتفرم دیگر بزرگ شوید و در اینستا ضعیف بمانید، شانس بیشتری برای راه اندازی یک صفحه تقلید به نام برند شما وجود خواهد داشت. اگر در این مرحله برای تأیید درخواست کنید، ناظران به سمت تأیید درخواست تحت فشار قرار می گیرند.
  4. از ویژگی پشتیبانی شریک رسانه ای Insta استفاده کنید: این یک مرحله گران است، اما اگر توانایی پرداخت آن را دارید، دلیلی وجود ندارد که آن را انجام ندهید. ویژگی پشتیبانی شریک رسانه ای اینستا شامل همکاری بین آژانس های دیجیتال و تبلیغاتگران و اینستاگرام است. برای استفاده حداکثری از این ویژگی، باید یک آژانس دیجیتال معتبر را برای نمایندگی استخدام کنید. درخواست تایید توسط آژانس از طرف شما به اینستاگرام ارسال می شود. گردانندگان اینستاگرام معمولاً تا 48 ساعت زمان می‌برند تا به این درخواست‌ها پاسخ دهند. اگر درخواست را به تنهایی ارسال کنید، احتمالاً باید مدت زیادی صبر کنید تا از تیم اینستاگرام با خبر شوید. با این حال، حتی درخواست‌های آژانس‌های دیجیتال ممکن است توسط مدیران رد شود. بنابراین، بار دیگر، هیچ تضمینی وجود ندارد.
  5. در تیم اینستاگرام دوست پیدا کنید: گفتن این کار آسان تر از انجام دادن است، اما حقیقت این است که اگر فردی را بشناسید که در اینستاگرام کار می کند، شانس بسیار بیشتری برای دریافت یک حساب تایید شده دارید. چندین حساب در اینترنت وجود دارد که در آن افراد به دوستان خود که کارمند اینستاگرام هستند پول پرداخت کرده اند تا تأییدیه آنها را دریافت کنند. با این حال، در سال‌های اخیر، حساب‌های زیادی ظاهر شده‌اند که سرکوب داخلی اینستاگرام را برای جلوگیری از انجام چنین لطفی برای دوستان خود توسط کارمندان به راه انداخته است. با این حال، اگر مایل به استفاده از فرصت هستید، هنوز ممکن است شخصی را در داخل پیدا کنید که مایل باشد صفحه شما را برای حق بیمه تأیید کند.

مشکل پرداخت هزینه تایید اینستاگرام

در حالی که پرداخت پول به آژانس‌های دیجیتال، تبلیغاتگران و کارمندان اینستا قطعاً گزینه‌ای است که می‌توانید برای یک حساب تأیید شده اینستا در نظر بگیرید، اما این موارد همچنان خطراتی را به همراه دارند. بزرگترین آنها این است که این شرکت ها و مردم هیچ گونه ضمانتی ارائه نمی دهند. حتی اگر این آژانس ها ادعاهای بلندی داشته باشند، هیچ کاغذ بازی وجود نخواهد داشت. بنابراین، اگر به آن‌ها پرداخت کنید و هنوز یک حساب تأیید شده تا زمانی که در ابتدا توسط آن‌ها اعلام شده بود ندارید، به احتمال زیاد پول خود را پس نخواهید گرفت.

با توجه به اینکه باید صدها دلار برای این آژانس ها بپردازید تا حتی در وهله اول درخواست خود را ارسال کنند، این یک ریسک مالی بزرگ است. بنابراین، اگر می‌خواهید به کسی پولی بپردازید تا حساب Insta شما را از طرف شما تأیید کند، قبل از اینکه پول خود را جدا کنید، تمام خطرات و مزایای احتمالی را به دقت در نظر بگیرید. سناریوی ایده آل چیزی شبیه به این خواهد بود - وقتی پول خود را خرج کردید، حتی به آن فکر نکنید. بنابراین، در مجموع، باید مقداری پول ذخیره کنید تا این فرآیند بدون استرس انجام شود.

نتیجه

بنابراین، تقریباً به پایان این مقاله رسیده‌ایم، و امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد. در این جمع بندی، ما فقط می خواهیم به شما یادآوری کنیم که به جای تعقیب تیک آبی، بهتر است روی برند خود و جنبه رسانه های اجتماعی آن کار کنید. تئوری ها و ادعاهای زیادی را در اینترنت خواهید یافت، اما همه آنها یا فرضیات یا افسانه هستند. حقیقت این است که خط‌مشی اینستاگرام مانع از آن می‌شود که هنگام تصمیم‌گیری در مورد تأیید یا عدم تأیید حساب، به مردم بگویند دقیقاً چه چیزی را اندازه‌گیری می‌کنند. بنابراین، حقیقت این است که هیچ کس واقعاً نمی داند.

با این حال، نکات و مراحلی که ذکر کردیم از نظر آماری برای بسیاری از اینستاگرامرها موثر بوده است – بسیاری از آنها با کمتر از 500 فالوور. بنابراین، بهترین تلاش خود را در شیوه های رسانه های اجتماعی خود به کار بگیرید، و دیر یا زود، حساب شما توسط ناظران تأیید می شود.

چرا به دنبال افزایش لایک,  فالوور, کامنت اینستاگرام هستم؟ 

همه ما می دانیم که داشتن طرفداران بیشتر اینستاگرام مزایای زیادی برای حساب اینستاگرام شما دارد. وقتی طرفداران بیشتری داشته باشید ، تمایل به دریافت لایک ، نظر بیشتر و بازدید بیشتر دارید. این واقعاً به کسانی که سعی می کنند با استفاده از اینستاگرام کسب و درآمد کنند یا در معرض دید دیگران باشند مفید می باشد

معرفی ابزار های اینستاگرامی

 اگر به دنبال روشی برای لایک,  فالوور, کامنت اینستاگرام بصورت کاملا خودکار و از طریق ربات می گردید به این لینک بروید (ربات هوشمند اینستاگرام)

ربات هوشمند اینستاگرام

 اگر به دنبال استخراج فالوور های اینستاگرام بصورت فایل اکسل می باشد به این لینک بروید (استخراج فالوور های اینستاگرام)

استخراج فالوور های اینستاگرام

 اگر به دنبال نرم افزاری هستید که می خواهید کسانی را که فالو کرده اید شما را فایل نکرده اند را آنفالو کنید به این لینک بروید (آنفالو اینستاگرام)

آنفالو اینستاگرام

اگر به دنبال نرم افزاری برای ارسال پست از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر)

ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر به دنبال ربات ارسال پیام شما به دایرکت کاربران از طریق آیدی از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ربات ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای دانلود صفحه کامل اینستاگرام هستید  (دانلود کامل اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای فالو کردن کاربران از طریق لیست هستید  (فالو کاربران اینستاگرام از طریق لیست )

اگر به دنبال نرم افزار برای بدست آوردن کل نظرات ارسال ده به اینشتاگرام هستید  (استخراج لیست نظرات ارسال شده به پست اینستاگرام )

 

بزودی روشی را معرفی خواهید کرد که روزانه 200 فالوو رایگان و 200 لایک دریافت می کنید در صورت داشتن نظر از طریق فرم زیر ارسال فرمایید

لیست فایل های ویژه وبسایت

دانلود-نرم-افزار-ترجمه-خودکار-فایل-های-po-,-pot-بصورت-کامل-برای-تمامی-زبان-ها-از-جمله-فارسی

دانلود نرم افزار ترجمه خودکار فایل های po , pot بصورت کامل برای تمامی زبان ها از جمله فارسی


بهترین-سرویس-پوش-نوتیفیکیشن-اسکریپت-مدیریت-اعلان-و-ساخت-پوش-نوتیفیکیشن-سایت-و-ارسال-پوش-از-طریق-php

بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن اسکریپت مدیریت اعلان و ساخت پوش نوتیفیکیشن سایت و ارسال پوش از طریق php


دیتابیس-کامل-تقویم-1403-بصورت-فایل-اکسل-xlsx-(شمسی---قمری--میلادی--مناسب-ها)

دیتابیس کامل تقویم 1403 بصورت فایل اکسل xlsx (شمسی - قمری -میلادی -مناسب ها)


دانلود-نرم-افزار-تبدیل-فایل-متنی-تکست-txt-به-وی‌سی‌اف-vcf-(مخاطب-موبایل)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی تکست txt به وی‌سی‌اف vcf (مخاطب موبایل)


دانلود-نرم-افزار-تغییر-زبان-سورس-و-کد-ویژوال-استودیو-(عناصر-دیزاین-طراحی-فرم-ها)

دانلود نرم افزار تغییر زبان سورس و کد ویژوال استودیو (عناصر دیزاین طراحی فرم ها)