magicfile icon وبسایت فایل سحرآمیز - magicfile.ir

استفاده از راهنمای اینستاگرام برای افزایش تعامل با برند: نکات و ترفندها

استفاده-از-راهنمای-اینستاگرام-برای-افزایش-تعامل-با-برند:-نکات-و-ترفندها

استفاده از راهنمای اینستاگرام برای افزایش تعامل با برند: نکات و ترفندها

قالب جدیدی برای به اشتراک گذاری محتوای سرپرستی شده در اینستاگرام با نام راهنمای اینستاگرام وجود دارد. این یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی است که در سال 2020 توسط برنامه معرفی شده است. این امکان را به کاربران می‌دهد تا توصیه‌ها و نکات را در قالبی ساده که به راحتی قابل درک است مصرف کنند و به اشتراک بگذارند. در ابتدا، راهنمای اینستاگرام برای برخی از حامیان سلامت و تندرستی در آغاز همه‌گیری COVID-19 ارائه شد. با این حال، اکنون برای همه کاربران عرضه شده است.

راهنماهای اینستاگرام را می توان با استفاده از پست های از پیش منتشر شده، لیست محصولات یا مکان ها، تلاقی بین پست وبلاگ و چرخ فلک اینستاگرام ایجاد کرد. هر راهنمای اینستاگرام شامل یک عنوان، تصویر جلد، مقدمه و توضیحات اختیاری برای ورودی‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد در جریانی از پست‌ها حرکت کنند. این پست ها اغلب با نظرات همراه هستند، در نتیجه آنها به عنوان راهنمای گام به گام، توصیه ها و نکات بسیار خوب عمل می کنند.

قالب جدیدی برای به اشتراک گذاری محتوای سرپرستی شده در اینستاگرام با نام راهنمای اینستاگرام وجود دارد. این یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی است که در سال 2020 توسط برنامه معرفی شده است. این امکان را به کاربران می‌دهد تا توصیه‌ها و نکات را در قالبی ساده که به راحتی قابل درک است مصرف کنند و به اشتراک بگذارند. در ابتدا، راهنمای اینستاگرام برای برخی از حامیان سلامت و تندرستی در آغاز همه‌گیری COVID-19 ارائه شد. با این حال، اکنون برای همه کاربران عرضه شده است.

سه نوع راهنمای اینستاگرام: برای محصولات، مکان ها و پست ها

هر کس می تواند یک راهنمای اینستاگرام ایجاد کند، صرف نظر از اندازه حساب یا صنعت خود. وقتی نمایه خود را در اینستاگرام باز می کنید، ویژگی راهنما را می توانید در گزینه هایی که با فشار دادن علامت مثبت در گوشه سمت راست بالا ظاهر می شوند، پیدا کنید. از آنجا، می توانید بین سه فرمت راهنما انتخاب کنید تا ببینید کدام یک برای برند شما مناسب تر است.

  • مکان‌ها: این گزینه به شما امکان می‌دهد یک راهنمای اینستاگرام درباره مکان خاصی ایجاد کنید که می‌خواهید اطلاعات مربوط به آن را به اشتراک بگذارید. می‌توان از پست‌های از پیش منتشر شده آن‌ها استفاده کرد یا تا پنج عکس یا ویدیو از یک مکان خاص را با کمک یک برچسب جغرافیایی جستجو کرد. پس از آن، عنوان راهنما به همراه توضیحاتی اضافه می شود تا زمینه ای در مورد مکان ها ارائه شود. از همین فرآیند می توان برای افزودن تمام مکان های راهنما استفاده کرد و پس از آن می توان آن را منتشر کرد.
  • محصولات: می توان از گزینه فروشگاه اینستاگرام برای برجسته کردن محصولات برند خود یا شرکای خود استفاده کرد. این کار را می توان در چند مرحله ساده انجام داد و با جستجوی لیست محصولی که می خواهد وارد شود، شروع می شود. ذکر این نکته ضروری است که فقط محصولات موجود در فروشگاه اینستاگرام قابل استفاده هستند. یک ورودی می‌تواند حاوی چندین پست باشد که سپس مانند چرخ فلک نمایش داده می‌شوند. حدود 5 مورد از پر جنب و جوش ترین تصاویر و ویدیوها را برای هر محصول انتخاب کنید و سپس عنوان، تصویر جلد، توضیحات و سایر اطلاعات متفرقه را اضافه کنید. می توانید این مراحل را تکرار کنید تا چندین محصول را به همان روش اضافه کنید.
  • پست ها: برندها همچنین می توانند از پست های موجود خود برای ایجاد راهنمای اینستاگرام استفاده کنند. می‌توانید پست‌های خاصی را انتخاب کنید، و سپس آنها را تحت یک راهنما، با عنوان و توضیحات، علاوه بر سایر اطلاعات مرتبط، سفارشی کنید. این روند تقریباً یکسان است و می توان آن را برای چندین پست تکرار کرد تا زمانی که راهنما تکمیل شود.

چگونه از راهنمای اینستاگرام برای افزایش تعامل با برند استفاده کنیم؟

1. داستان برند شما
در پس پیدایش هر برند داستانی وجود دارد. راهنمای اینستاگرام می‌تواند ابزاری عالی برای آشنایی مصرف‌کنندگان با سفر یک برند، دلیلی که ممکن است راه‌اندازی شده باشد و معنای پشت ماموریت برند باشد. این روایت منحصر به فرد را می توان با استفاده از پست های روشنگر در راهنمای اینستاگرام ایجاد کرد، که به یک ابزار بازاریابی عالی برای جذب کاربران جدید و برای درگیر نگه داشتن کاربران فعلی تبدیل می شود. راهنما داستان برند شما را به گونه ای ارائه می کند که علاقه کاربران را حفظ کرده و از کلیک کردن آنها جلوگیری می کند.

اگر برند هنوز نسبتاً جدید است و داستان آنها در جریان است، می‌توانید هر از چند گاهی اطلاعات جدید را به راهنمای خود اضافه کنید. این اطلاعات را می توان از پست های مربوطه یا از برخی ورودی ها در فروشگاه اینستاگرام دریافت کرد. همچنین می‌توانید از گزینه مکان‌ها برای بافتن یک داستان برند در اطراف مکان خاص برند استفاده کنید. محتوای داستان برند می‌تواند شامل تصاویر قابل توجهی از سایر سازندگان باشد، علاوه بر پست‌های از پیش منتشر شده شما. از زیرنویس ها می توان برای برجسته کردن شخصیت برند استفاده کرد.

2. ارتقاء محصول یا خدمات جدید
مواقعی وجود دارد که همه راه‌ها را برای تبلیغ برند خود امتحان کرده‌ایم و هر استراتژی بازاریابی را برای جلب مشارکت برند به کار می‌گیریم. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ یک سرویس یا محصول جدید از برندتان استفاده از راهنمای اینستاگرام است. راهنما خود را به عنوان یک راه عالی برای راه اندازی محصولات و خدمات جدید در قالب یک نمونه کار معرفی می کند. پس از انتخاب محصولات خاص برای ایجاد راهنمای راه اندازی متمرکز، می توان یک فراخوان برای اقدام به توضیحات محصول اضافه کرد. این راهنما را می‌توان برای ایجاد تعامل و علاقه بیشتر با به اشتراک گذاشتن آن در استوری یا حلقه‌های اینستاگرام برجسته کرد. حتی پس از تکمیل تبلیغ یک محصول جدید، راهنمای متمرکز بر راه اندازی می تواند به عنوان داستانی از تلاش های شما باشد. کاربران می توانند در هنگام جستجو در محصولات شما از راهنماها به عنوان مرجع استفاده کنند.

3. نکات برجسته محصول را ایجاد کنید
راهنماهای اینستاگرام ابزاری عالی برای مدیریت، سازماندهی و برجسته کردن محصولات برای دنبال کنندگان شما هستند. اگر محصولات مرتبط خاصی در مورد یک رویداد آینده مانند تعطیلات دارید، یا محصول یا خدمات شما طیف وسیعی از راه حل ها را برای مشکلات خاص ارائه می دهد، می توان از آن برای ایجاد یک راهنمای جامع استفاده کرد. در چنین راهنما، محصولات یا خدمات را می‌توان بر اساس دسته‌بندی‌ها، پرفروش‌ها، نسخه‌های جدید، جمعیت‌شناسی یا هر دسته دیگری از این قبیل سازمان‌دهی کرد.

اولین مرحله از فرآیند، انتخاب موضوع برای راهنما است که فهرستی از محصولات دارای برخی اشتراکات را نشان می دهد. سپس می‌توان زیرنویس‌ها را به این پست‌ها اضافه کرد تا کاربران با برجسته‌ترین طیف محصولات یا خدمات آشنا شوند. فرآیند فروش نیز در این فرآیند ساده می‌شود، زیرا کاربران می‌توانند روی محصولات خاصی که علاقه‌مند به خرید هستند کلیک کنند. هر مورد در چنین راهنما می تواند به یک پست اینستاگرام یا فروشگاه اینستاگرام پیوند داده شود، که باعث افزایش تعامل ارگانیک و ایجاد فروش می شود. این راهنماها را می توان با به اشتراک گذاشتن آنها در استوری های اینستاگرام بیشتر برجسته کرد.

4. راهنمای هدیه ایجاد کنید
راهنماهای هدیه انتخاب شده یک راه حل عالی برای افزایش فروش شما هستند. یک راهنمای با مضمون تعطیلات که از محصولاتی با محوریت موضوعات خاص تشکیل شده است، می تواند دنبال کنندگان را با هدف محصولات خاص آشنا کند. توضیحات را می توان در کپشن اضافه کرد تا کاربران بتوانند ایده های منحصر به فرد هدیه را دریافت کنند و همچنین هدایای مشابه را از تب فروشگاه اینستاگرام کشف کنند. راهنماهای هدیه را می توان در مضامین مختلفی مانند "خانه"، "لوازم جانبی"، "سلامتی" و موارد دیگر در یک جمع بندی دسته بندی کرد که ترکیبی از پست های چرخ و فلک و استاندارد به همراه پیوندهایی به محصولات است. نکته خوب دیگر ارائه کدهای تبلیغاتی برای محصولات ویژه در این راهنمای هدیه است تا با تخفیف، فروش شما را تشویق کند. حتما با افزودن عناوین جالب، ایموجی ها و قیمت گذاری محصولات، توضیحات را چشم نواز کنید.

5. راهنماای چگونه ایجاد کنید
با کمک راهنماهای اینستاگرام، برندها می توانند راهنمای عمیقی در مورد مسائل خاص یا لیست گسترده ای از نکات و ترفندها ایجاد کنند. این یک روش خلاقانه برای استفاده از راهنماهای اینستاگرام است که به برندها اجازه می دهد اطلاعات کلی مربوط به برخی محصولات یا خدمات را اضافه کنند. از آنجایی که استوری ها از نظر ایجاد یک لیست کامل می توانند کاملاً محدود باشند، راهنمای اینستاگرام می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد. مزیت اضافه شده این است که راهنما برای همیشه در زیر برگه راهنمای نمایه برند در دسترس است. این نه تنها به دنبال کنندگان الهام می بخشد، بلکه باعث افزایش تعامل در محتوای گذشته می شود که به طور قابل توجهی بر الگوریتم تأثیر می گذارد و در نتیجه تعامل برند را افزایش می دهد.

6. به سوالات متداول پاسخ دهید
چه یک کسب و کار کوچک و چه بزرگ باشید، همیشه هجوم پیام‌های پیامکی در رابطه با پرسش‌هایی درباره برند و محصولات و خدمات آن وجود دارد. و از آنجایی که پاسخ دادن به هر یک از پرس و جوها می تواند کاری باشد، می توان یک راهنمای اینستاگرام برای پاسخ به سوالات متداول (FAQ) در مورد یک موضوع ایجاد کرد. اولین گام در این فرآیند، طرح سؤالات رایجی است که برند باید به آنها پاسخ دهد.

پس از آن، می‌توان تصمیم گرفت که از میان پست‌ها، محصولات و مکان‌های موجود در راهنمای اینستاگرام، از کدام گزینه برای ایجاد پرسش‌های متداول استفاده شود. سوالات و پاسخ‌های آنها را می‌توان در فید عنوان تایپ کرد و از زیرنویس‌ها می‌توان برای افزودن به متن پرسش‌ها استفاده کرد.

محتوای این پرسش‌های متداول می‌تواند به محصولات خاصی در کاتالوگ شما پیوند داده شود که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی تصمیم خود را بگیرند. پس از ایجاد بخش پرسش‌های متداول، برند می‌تواند هر بار که یک سوال رایج در مورد برند می‌پرسد، دنبال‌کنندگان را به آن هدایت کند. این به صرفه جویی در زمان کمک می کند و همچنین کار را برای مصرف کنندگان آسان می کند.

نتیجه

راهنماهای اینستاگرام ابزاری عالی برای اهداف مختلف هستند زیرا می توانند تعامل ارگانیک را برای یک برند به میزان قابل توجهی افزایش دهند. چه کسب‌وکار شما کوچک باشد و چه بزرگ، راهنمای اینستاگرام می‌تواند ماندگاری محتوای شما را به حداکثر برساند و آن را همیشه سبز کند. کاربران همیشه می توانند محصولات و خدمات قدیمی شما را نیز بررسی کنند، که اغلب در فید مدفون می شوند. آنها یک جایگزین عالی برای پست های وبلاگ هستند زیرا به اشتراک گذاری بیشتری دارند زیرا نیازی به پیوند خارجی ندارد.

معرفی ابزار های اینستاگرامی

 اگر به دنبال روشی برای لایک,  فالوور, کامنت اینستاگرام بصورت کاملا خودکار و از طریق ربات می گردید به این لینک بروید (ربات هوشمند اینستاگرام)

ربات هوشمند اینستاگرام

 اگر به دنبال استخراج فالوور های اینستاگرام بصورت فایل اکسل می باشد به این لینک بروید (استخراج فالوور های اینستاگرام)

استخراج فالوور های اینستاگرام

 اگر به دنبال نرم افزاری هستید که می خواهید کسانی را که فالو کرده اید شما را فایل نکرده اند را آنفالو کنید به این لینک بروید (آنفالو اینستاگرام)

آنفالو اینستاگرام

اگر به دنبال نرم افزاری برای ارسال پست از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر)

ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر به دنبال ربات ارسال پیام شما به دایرکت کاربران از طریق آیدی از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ربات ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای دانلود صفحه کامل اینستاگرام هستید  (دانلود کامل اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای فالو کردن کاربران از طریق لیست هستید  (فالو کاربران اینستاگرام از طریق لیست )

اگر به دنبال نرم افزار برای بدست آوردن کل نظرات ارسال ده به اینشتاگرام هستید  (استخراج لیست نظرات ارسال شده به پست اینستاگرام )

 

لیست فایل های ویژه وبسایت

دانلود-نرم-افزار-تبدیل-فایل-متنی-تکست-txt-به-وی‌سی‌اف-vcf-(مخاطب-موبایل)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی تکست txt به وی‌سی‌اف vcf (مخاطب موبایل)


بهترین-سرویس-پوش-نوتیفیکیشن-اسکریپت-مدیریت-اعلان-و-ساخت-پوش-نوتیفیکیشن-سایت-و-ارسال-پوش-از-طریق-php

بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن اسکریپت مدیریت اعلان و ساخت پوش نوتیفیکیشن سایت و ارسال پوش از طریق php


دانلود-نرم-افزار-تغییر-زبان-سورس-و-کد-ویژوال-استودیو-(عناصر-دیزاین-طراحی-فرم-ها)

دانلود نرم افزار تغییر زبان سورس و کد ویژوال استودیو (عناصر دیزاین طراحی فرم ها)


دانلود-نرم-افزار-ترجمه-خودکار-فایل-های-po-,-pot-بصورت-کامل-برای-تمامی-زبان-ها-از-جمله-فارسی

دانلود نرم افزار ترجمه خودکار فایل های po , pot بصورت کامل برای تمامی زبان ها از جمله فارسی