magicfile icon وبسایت فایل سحرآمیز - magicfile.ir

ایجاد یک کلاژ عکس در استوری های اینستاگرام

ایجاد-یک-کلاژ-عکس-در-استوری-های-اینستاگرام

راهنمای شما برای ایجاد یک کلاژ عکس در استوری های اینستاگرام

روزهایی که مردم با استفاده از دوربین دیجیتال روی عکس ها کلیک می کردند و آنها را در آلبوم های عکس فیزیکی ذخیره می کردند، گذشته است. در دنیایی که توسط رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌شود، کلیک کردن و اشتراک‌گذاری تصاویر هرگز آسان‌تر نبوده است. پلتفرم رسانه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر با بیش از 500 میلیون کاربر روزانه رونق ویژه ای دارد. کاربران با استفاده از امکاناتی مانند استوری اینستاگرام، پست ها، حلقه ها، IGTV و غیره می توانند لحظات خاص خود را در چند ثانیه با تمام خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.

اگرچه اشتراک‌گذاری تصاویر به‌عنوان پست‌های اینستاگرام راحت است، اما همچنان ممکن است فرآیند انتخاب عکس‌های یک رویداد خاص در یک آلبوم عکس را از دست بدهید. اگر چنین احساسی دارید، نگران نباشید! استوری های اینستاگرام نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند!

استوری اینستاگرام چیست؟

اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید، استوری های اینستاگرام یک ویژگی جدید برای شما نخواهد بود. استوری اینستاگرام که در سال 2016 راه اندازی شد، به کاربران این امکان را می دهد که عکس ها و ویدیوها را در حساب های خود پست کنند. با این حال، این داستان‌ها فقط برای 24 ساعت زنده می‌مانند، اما شما می‌توانید با اضافه کردن آنها به نکات برجسته، آنها را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید. ویژگی های ترکیبی استوری ها و نکات برجسته اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا کلاژ یا آلبوم عکس عالی را برای هر مناسبت یا رویداد خاصی ایجاد کنید. قبل از اینکه به نحوه ایجاد یک کلاژ با استفاده از استوری های اینستاگرام بپردازیم، اجازه دهید ابتدا در مورد معنای دقیق کلاژ اینستاگرام صحبت کنیم.

کلاژ عکس اینستاگرام چیست؟

کولاژ عکس اینستاگرام راهی عالی برای بیان و به اشتراک گذاری خلاقانه عکس ها و فیلم های شماست. هنگامی که دو یا چند عکس را مرتب می کنید و آنها را به عنوان یک تصویر یا ویدیو به اشتراک می گذارید، به عنوان یک کلاژ شناخته می شود. یک کلاژ عکس اینستاگرام با طراحی خوب می تواند فالوورهای جدید اینستاگرام را به حساب شما جذب کند، محتوای شما را به درستی سازماندهی کند و تعامل را افزایش دهد. در عین حال، می توانید داستان های خود را به راحتی با همه عزیزان خود به اشتراک بگذارید. حتی می توانید ایده های خلاقانه خود را برای ایجاد یک کلاژ عکس اینستاگرام منحصر به فرد اعمال کنید.

اگرچه امکان ایجاد کلاژ در اینستاگرام همیشه وجود داشت، اما در سال های اخیر به یک روند تبدیل شده است. از آنجایی که اینفلوئنسرها و افراد مشهور بیشتر و بیشتر از این رسانه برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام استفاده می کنند، کاربران عادی اینستاگرام نیز همین را می پذیرند. به همین دلیل است که اپلیکیشن‌های متعددی با هدف جذاب‌تر کردن و جذاب‌تر کردن استوری‌های اینستاگرام شما ساخته شده‌اند.

چرا باید از استوری های اینستاگرام استفاده کنید؟

دلایلی که چرا باید از استوری های اینستاگرام برای ایجاد کولاژ عکس اینستاگرام استفاده کنید بسیار است. بعضی از آنها ... هستند:

  1. این به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوهای نامحدودی ارسال کنید و آنها را به عنوان برجسته سازماندهی کنید. این هایلایت ها با عنوان مربوطه در نمایه شما ظاهر می شوند. به عنوان مثال، می‌توانید تمام عکس‌های عروسی خود را تحت عنوان «عروسی من» دسته‌بندی کنید.
  2. ویژگی های متعددی در استوری های اینستاگرام موجود است که می تواند استوری های شما را آموزنده تر و جذاب تر کند. می توانید از فیلترهای مختلف استفاده کنید، متنی را برای توصیف یک تصویر خاص اضافه کنید، مکان را اضافه کنید، از هشتگ ها استفاده کنید، افراد حاضر در تصویر را تگ کنید و غیره.
  3. همچنین ممکن است بخواهید تصاویر و ویدیوهای خود را فقط با گروه خاصی از افراد به اشتراک بگذارید تا همه دنبال کنندگان خود. برای چنین مواقعی، اینستاگرام به شما امکان می دهد در بخش دوستان نزدیک استوری ارسال کنید. فقط افرادی که به دوستان نزدیک اضافه شده اند می توانند آن داستان ها را مشاهده کنند. این ویژگی برای پست های اینستاگرامی که برای همه دنبال کنندگان قابل مشاهده است در دسترس نیست.
  4. استوری های اینستاگرام همچنین دارای یک ویژگی طرح بندی است که در آن می توانید مستقیماً با استفاده از چندین تصویر یک کلاژ عکس ایجاد کنید و آن را به عنوان یک استوری آپلود کنید.
  5. برنامه‌های مختلف دیگر به ایجاد طرح‌بندی استوری زیبا برای اینستاگرام کمک می‌کنند.

 از نکات بالا مشخص است که می توانید از استوری های اینستاگرام به روش های متعددی برای ایجاد کلاژ عکس مورد نظر استفاده کنید. مراحل ساخت اسلایدهای زیبای اینستاگرام برای استوری های خود را در زیر بیابید.

چگونه یک کلاژ عکس اینستاگرام بسازیم؟

ساخت کلاژ عکس در اینستاگرام بسیار آسان است. می توان آن را به چند روش انجام داد. مراحل مرحله اول در زیر ذکر شده است:

  1. با استفاده از تلفن iOS یا Android خود روی عکس کلیک کنید. آن را در استوری اینستاگرام آپلود کنید. اگر دوست دارید فیلترهایی را برای بهبود تصویر اضافه کنید.
  2. اندازه عکس را همانطور که می خواهید تغییر دهید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی ایربراش برای یک ثانیه و انتخاب رنگ مورد نیاز، رنگ‌های پس‌زمینه را تغییر دهید.
  3. سپس گالری را در گوشی خود باز کنید.
  4. تصویری را که می خواهید به همان استوری اینستاگرام اضافه کنید انتخاب کنید. در نماد اشتراک گذاری، گزینه ای برای کپی کردن تصویر پیدا خواهید کرد. روی Copy کلیک کنید.
  5. دوباره استوری اینستاگرام خود را باز کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، یک برچسب جدید با عکس کپی شده ظاهر می شود که به شما گزینه ای برای "افزودن یک برچسب" می دهد.
  6. استیکر را به داستان اضافه کنید. اکنون عکس کپی شده را به همراه عکس اصلی در همان استوری خواهید دید.
  7. مراحل را هر چند بار که دوست دارید تکرار کنید تا عکس های بیشتری اضافه کنید.

این یک هک سریع و آسان است که در اکثر گوشی های هوشمند موجود است. ابزارهای دیگری نیز برای افزودن کلاژ عکس وجود دارد. آنها را در زیر بررسی کنید.

چگونه با استفاده از حالت Layout در استوری اینستاگرام یک کلاژ عکس اینستاگرام بسازیم؟

اینستاگرام با توجه به ترجیح فزاینده برای کلاژ عکس اینستاگرام، اپلیکیشن خود را برای کمک به کاربران در همین زمینه راه اندازی کرد. این برنامه با نام Layout شناخته می شود. این به کاربران امکان می‌دهد تا کلاژهای عکس را مستقیماً از طریق استوری اینستاگرام خود ایجاد و آپلود کنند. مراحل استفاده از ویژگی Layout عبارتند از:

  1. استوری های اینستاگرام را در حساب اینستاگرام خود باز کنید.
  2. به چپ بکشید. گزینه های زیادی مانند Create، Boomerang، Layout، Multi-Capture و غیره برای دوربین شما قابل مشاهده خواهند بود.
  3. Layout را انتخاب کنید.
  4. چندین گزینه شبکه ظاهر می شود. گزینه شبکه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.
  5. یا فوراً عکس بگیرید یا تصاویر را از گالری خود انتخاب کنید.
  6. پس از آماده شدن کلاژ اینستاگرام، می توانید آن را با استفاده از ویژگی های استوری معمولی (فیلترها، متن، افکت ها و غیره) ارتقا دهید.

آیا برنامه های شخص ثالثی برای ایجاد کلاژ عکس اینستاگرام وجود دارد؟

جدا از دو روش فوق، بسیاری از برنامه های شخص ثالث می توانند به شما در ایجاد کلاژهای زیبای اینستاگرام کمک کنند. در حالی که روش‌هایی که قبلاً پوشش داده شد، راه‌های آسان و سریع برای ساخت کلاژ عکس هستند، اما گزینه‌های خلاقانه زیادی را به اندازه برنامه‌های شخص ثالث ارائه نمی‌دهند. برخی از محبوب ترین برنامه ها برای ایجاد کلاژ عکس اینستاگرام عبارتند از:

کانوا

Canva محبوب ترین برنامه طراحی گرافیکی است که برای مبتدیان و حرفه ای ها به طور یکسان مناسب است. Canva با طیف گسترده ای از قالب های رایگان به شما اجازه می دهد تا عکس های زیبایی را نه تنها برای استوری های اینستاگرام بلکه برای اهداف دیگر ایجاد کنید. گزینه های متنوعی برای چیدمان و متن به همراه فیلترها و ابزارهای ویرایش عکس دارد. استفاده از آن آسان است و موجودی عظیم قالب ها و سایر ویژگی های آن به شما امکان می دهد کلاژ عالی برای اینستاگرام خود ایجاد کنید.

InShot

با رشد بازاریابی ویدیویی، InShot نیز به یک اپلیکیشن محبوب در بین اینفلوئنسرها و کاربران اینستاگرام تبدیل شده است. تعدادی کار وجود دارد که می توانید با این برنامه ویرایش فیلم و عکس انجام دهید. ارائه‌های آن شامل بی‌شمار ویژگی‌های طراحی، گزینه‌هایی برای برش، تقسیم، برش، و ادغام ویدیوها، افزودن موسیقی به ویدیوها و عکس‌ها و غیره است. همچنین دارای فیلترها، متن، پوشش‌ها، افکت‌ها و انیمیشن‌ها برای افزایش کیفیت محتوای شماست. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که سرعت ویدیوهای خود را افزایش یا کاهش دهید. به طور کلی، این برنامه دارای همه چیزهایی است که برای ایجاد استوری های جذاب اینستاگرام از جمله سازنده کلاژ نیاز دارید.

Unfold

اگر فردی هستید که محتوای مینیمال، باکلاس و ظریف را ترجیح می دهید، از برنامه Unfold استفاده کنید. دارای انواع قالب های رایگان و ممتاز است که برای ایجاد داستان ها و کلاژهای زیبایی شناختی عالی هستند. هم از تصاویر و هم فیلم ها پشتیبانی می کند.

PhotoGrid

PhotoGrid یکی دیگر از برنامه های فوق العاده برای ساخت کلاژ تصویر و ویدیو برای استوری در اینستاگرام است. همچنین دارای قالب ها و ویژگی های طراحی بسیاری است که به طور خاص برای استوری های اینستاگرام ساخته شده اند. همچنین ویژگی های ویرایش عکس مانند حذف پس زمینه یا اضافه کردن پس زمینه دیگر را ارائه می دهد. جلوه های زیبایی برای افزودن یا حذف آرایش نیز وجود دارد. حتی می توانید GIF را به داستان ها اضافه کنید.

Adobe Spark

این برنامه برای ایجاد استوری اینستاگرام به شدت توصیه می شود. استفاده از Adobe Spark آسان است و برای مبتدیان نیز قابل استفاده است. تعدادی گزینه طراحی و تم در دسترس است که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند. همچنین می توانید موسیقی و صدا را به عکس ها و فیلم ها اضافه کنید.

سایر برنامه های محبوب شخص ثالث عبارتند از StoryArt، Typorama، Microsoft Hyperlapse، CutStory و غیره.

به طور خلاصه، از طریق یک کلاژ اینستاگرام، می‌توانید تمام وظایفی را که زمانی که عکس‌ها را به آلبوم عکس فیزیکی خود اضافه می‌کردید، انجام دهید. در واقع، شما می توانید خیلی بیشتر انجام دهید. می‌توانید زیرنویس‌های مرتبطی را اضافه کنید که در آن رویدادهای سرگرم‌کننده‌ای را که در زمان کلیک روی عکس رخ داده است، یادآوری کنید. بهترین راه برای ساخت کلاژ، روایت داستان از طریق استوری اینستاگرام است. این به ایجاد تعامل و در نتیجه گرفتن لایک بیشتر در اینستاگرام کمک می کند. از انبوهی از ویژگی هایی که اینستاگرام ارائه می دهد استفاده کنید تا استوری های خود را جذاب تر و معنادارتر کنید. فراموش نکنید که آنها را به عنوان هایلایت ذخیره کنید تا شما و فالوورهای اینستاگرام خود بتوانید هر زمان که دوست دارند از آنها بازدید کنید!

معرفی ابزار های اینستاگرامی

 اگر به دنبال روشی برای لایک,  فالوور, کامنت اینستاگرام بصورت کاملا خودکار و از طریق ربات می گردید به این لینک بروید (ربات هوشمند اینستاگرام)

ربات هوشمند اینستاگرام

 اگر به دنبال استخراج فالوور های اینستاگرام بصورت فایل اکسل می باشد به این لینک بروید (استخراج فالوور های اینستاگرام)

استخراج فالوور های اینستاگرام

 اگر به دنبال نرم افزاری هستید که می خواهید کسانی را که فالو کرده اید شما را فایل نکرده اند را آنفالو کنید به این لینک بروید (آنفالو اینستاگرام)

آنفالو اینستاگرام

اگر به دنبال نرم افزاری برای ارسال پست از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر)

ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر به دنبال ربات ارسال پیام شما به دایرکت کاربران از طریق آیدی از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ربات ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای دانلود صفحه کامل اینستاگرام هستید  (دانلود کامل اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای فالو کردن کاربران از طریق لیست هستید  (فالو کاربران اینستاگرام از طریق لیست )

اگر به دنبال نرم افزار برای بدست آوردن کل نظرات ارسال ده به اینشتاگرام هستید  (استخراج لیست نظرات ارسال شده به پست اینستاگرام )

 

لیست فایل های ویژه وبسایت

دانلود-نرم-افزار-ترجمه-خودکار-فایل-های-po-,-pot-بصورت-کامل-برای-تمامی-زبان-ها-از-جمله-فارسی

دانلود نرم افزار ترجمه خودکار فایل های po , pot بصورت کامل برای تمامی زبان ها از جمله فارسی


دیتابیس-کامل-تقویم-1403-بصورت-فایل-اکسل-xlsx-(شمسی---قمری--میلادی--مناسب-ها)

دیتابیس کامل تقویم 1403 بصورت فایل اکسل xlsx (شمسی - قمری -میلادی -مناسب ها)


دانلود-نرم-افزار-تغییر-زبان-سورس-و-کد-ویژوال-استودیو-(عناصر-دیزاین-طراحی-فرم-ها)

دانلود نرم افزار تغییر زبان سورس و کد ویژوال استودیو (عناصر دیزاین طراحی فرم ها)


بهترین-سرویس-پوش-نوتیفیکیشن-اسکریپت-مدیریت-اعلان-و-ساخت-پوش-نوتیفیکیشن-سایت-و-ارسال-پوش-از-طریق-php

بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن اسکریپت مدیریت اعلان و ساخت پوش نوتیفیکیشن سایت و ارسال پوش از طریق php


دانلود-نرم-افزار-تبدیل-فایل-متنی-تکست-txt-به-وی‌سی‌اف-vcf-(مخاطب-موبایل)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی تکست txt به وی‌سی‌اف vcf (مخاطب موبایل)