magicfile icon وبسایت فایل سحرآمیز - magicfile.ir

جذب مخاطبان اینستاگرام با استفاده از قالب‌های استوری

جذب-مخاطبان-اینستاگرام-با-استفاده-از-قالب‌های-استوری

نکات مهم برای جذب مخاطبان اینستاگرام با استفاده از قالب‌های استوری

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای برندها اجتناب ناپذیر شده است. اما، این بیشتر در مورد ارسال محتوا است. شما باید مخاطبان خود را درگیر کنید و نه فقط مخاطبان یا دیدگاه ها. یکی از راه های انجام این کار از طریق داستان هاست.

برای یادگیری چند نکته که به شما کمک می‌کند مخاطبان اینستاگرام خود را با استفاده از قالب‌های استوری جذب کنید، ادامه دهید:

یک داستان بگویید

ساده ترین راه برای بهبود تعامل در استوری های اینستاگرام خود، گفتن یک استوری است. شروع، میانه و پایان خواهد داشت. گذاشتن عکس آسان است. اما، شما باید زمینه کمی به مخاطبان خود بدهید تا اطمینان حاصل کنید که آنها تجربه بهتری دارند.

به بینندگان بگویید صدا را بگذارند یا زیرنویس اضافه کنند

یک کار ساده، اما هوشمندانه که می توانید برای افزایش تعامل در استوری های اینستاگرام خود انجام دهید، اضافه کردن کپشن به استوری های خود است. اکثر مردم در حالی که فیدهای خود را قهوه ای می کنند، صدای خود را روشن نمی کنند. بنابراین، اگر نمی‌خواهید فردی سخنگو باشید، آنچه را که می‌گویید بنویسید و دسترسی و پاسخ مخاطبان خود را به حداکثر برسانید.

از برچسب استفاده کنید

استیکرهای اینستاگرام می توانند استوری های شما را تعاملی و سرگرم کننده کنند. دو نوع استیکر وجود دارد که می توانید برای افزایش تعامل داستان های خود از آنها استفاده کنید:

  • برچسب‌های سوال – این کار باعث می‌شود مخاطب در داستان‌های شما سوالی بپرسد. وقتی پاسخی به سؤال ارسال می کنید، شخصی که در ابتدا سؤال را مطرح کرده است اعلانی دریافت می کند. می توانید از فالوورهای خود در مورد یک موضوع خاص، چالش های آن و آنچه که دوست دارند در فید خود ببینند بپرسید.
  • برچسب های نظرسنجی - همه نظرسنجی را دوست دارند. می‌توانید از برچسب نظرسنجی برای درک اولویت‌های مخاطبان خود استفاده کنید و در انتخاب کسب‌وکارتان یا فقط بازخورد کلی کمک بگیرید. یکی دیگر از مزایای این کار این است که شما لیستی از تمام فالوورهایی که به نظرسنجی پاسخ ارسال کرده اند خواهید داشت. پس از پایان نظرسنجی برای ادامه مکالمه، 24 ساعت فرصت دارید تا برای آنها پیام ارسال کنید.

از دستورات استفاده کنید
در برخی موارد، باید به دنبال کنندگان خود بگویید که چه کاری انجام دهند. برای افزایش تعامل در استوری های اینستاگرام خود، باید از دستورات برای حفظ بیننده از طریق استوری یا افزایش زمان صرف شده استفاده کنید. آنچه می توانی انجام دهی این هاست:

  • برای خواندن نگه دارید - می توانید یک پیام متنی طولانی تر به داستان های خود اضافه کنید و از بینندگان بخواهید که محتوای کامل را از طریق این درخواست بخوانند.

برای اطلاعات بیشتر ضربه بزنید - می‌توانید داستان خود را با یک کاشی که یک سؤال می‌پرسد شروع کنید و بعد از آن، «برای بیشتر ضربه بزنید» را اضافه کنید. در چند کاشی بعدی می توانید تصاویر ثابت یا هر گونه اطلاعاتی در مورد موضوع بدهید.

  • آماده شوید - از این اعلان می توان برای ایجاد هیجان و انتظار استفاده کرد. همچنین به تنظیم لحن برای موارد بعدی کمک می کند. به این ترتیب، مخاطبان شما آماده خواهند شد تا صدای خود را روشن کنند، صفحه نمایش خود را روشن کنند یا اسکرین شات بگیرند.

DM برای دانلود

در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مهم است که مخاطبانتان با شما صحبت کنند و تعامل ایجاد کنند. می‌توانید از استوری‌های خود برای درخواست DM و دادن رایگان به بینندگان خود استفاده کنید. این می تواند یک کتاب الکترونیکی، یک صندلی در وبینار شما یا یک چک لیست قابل دانلود باشد. از این طریق لیستی از افرادی که به یک موضوع خاص علاقه مند هستند را خواهید داشت. همچنین، شما قبلاً یک گفتگوی مستقیم با آنها داشته اید. این جذاب تر از تماشای داستان های شما توسط آنهاست.

اگر نمی توانید در پروفایل خود پست بگذارید، استوری های اینستاگرام می تواند بهترین راه برای ماندن در فید دنبال کنندگان شما باشد. فعال ماندن در استوری های اینستاگرام به عملکرد بهتر حساب شما کمک می کند.

معرفی ابزار های اینستاگرامی

 اگر به دنبال روشی برای لایک,  فالوور, کامنت اینستاگرام بصورت کاملا خودکار و از طریق ربات می گردید به این لینک بروید (ربات هوشمند اینستاگرام)

ربات هوشمند اینستاگرام

 اگر به دنبال استخراج فالوور های اینستاگرام بصورت فایل اکسل می باشد به این لینک بروید (استخراج فالوور های اینستاگرام)

استخراج فالوور های اینستاگرام

 اگر به دنبال نرم افزاری هستید که می خواهید کسانی را که فالو کرده اید شما را فایل نکرده اند را آنفالو کنید به این لینک بروید (آنفالو اینستاگرام)

آنفالو اینستاگرام

اگر به دنبال نرم افزاری برای ارسال پست از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر)

ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر به دنبال ربات ارسال پیام شما به دایرکت کاربران از طریق آیدی از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ربات ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای دانلود صفحه کامل اینستاگرام هستید  (دانلود کامل اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای فالو کردن کاربران از طریق لیست هستید  (فالو کاربران اینستاگرام از طریق لیست )

اگر به دنبال نرم افزار برای بدست آوردن کل نظرات ارسال ده به اینشتاگرام هستید  (استخراج لیست نظرات ارسال شده به پست اینستاگرام )

 

لیست فایل های ویژه وبسایت

بهترین-سرویس-پوش-نوتیفیکیشن-اسکریپت-مدیریت-اعلان-و-ساخت-پوش-نوتیفیکیشن-سایت-و-ارسال-پوش-از-طریق-php

بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن اسکریپت مدیریت اعلان و ساخت پوش نوتیفیکیشن سایت و ارسال پوش از طریق php


دانلود-نرم-افزار-تغییر-زبان-سورس-و-کد-ویژوال-استودیو-(عناصر-دیزاین-طراحی-فرم-ها)

دانلود نرم افزار تغییر زبان سورس و کد ویژوال استودیو (عناصر دیزاین طراحی فرم ها)


دانلود-نرم-افزار-تبدیل-فایل-متنی-تکست-txt-به-وی‌سی‌اف-vcf-(مخاطب-موبایل)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی تکست txt به وی‌سی‌اف vcf (مخاطب موبایل)


دانلود-نرم-افزار-ترجمه-خودکار-فایل-های-po-,-pot-بصورت-کامل-برای-تمامی-زبان-ها-از-جمله-فارسی

دانلود نرم افزار ترجمه خودکار فایل های po , pot بصورت کامل برای تمامی زبان ها از جمله فارسی


دیتابیس-کامل-تقویم-1403-بصورت-فایل-اکسل-xlsx-(شمسی---قمری--میلادی--مناسب-ها)

دیتابیس کامل تقویم 1403 بصورت فایل اکسل xlsx (شمسی - قمری -میلادی -مناسب ها)