magicfile icon وبسایت فایل سحرآمیز - magicfile.ir

راهنمای شما برای ایجاد پست های قابل دسترس در اینستاگرام برای معلولیت ها

راهنمای-شما-برای-ایجاد-پست-های-قابل-دسترس-در-اینستاگرام-برای-معلولیت-ها

راهنمای شما برای ایجاد پست های قابل دسترس در اینستاگرام برای معلولیت ها

اینستاگرام می تواند مکانی فوق العاده پر از خانواده های دوست داشتنی و رفاقت باشد. بر کسی پوشیده نیست که اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی بصری است. همه کاربران اینستاگرام نمی توانند به آنچه که این پلتفرم ارائه می دهد دسترسی داشته باشند و از آن لذت ببرند. در حالی که ساده‌تر است که تصور کنیم افراد دارای اختلالات بینایی اصلاً روی پلت فرم بصری نیستند، قطعاً اینطور نیست. آن‌ها از اینستاگرام استفاده می‌کنند، فقط به دلیل عدم وجود محتوای قابل دسترس و اکانت‌های دوستانه ناتوانی در این پلتفرم، نمی‌توانند از آن لذت زیادی ببرند. این لزوما به این دلیل نیست که مردم نمی‌خواهند محتوای خود را در دسترس قرار دهند، بلکه به این دلیل است که ممکن است ندانند چگونه.

چرا باید حساب خود را در دسترس تر کنید؟

داشتن یک حساب کاربری در دسترس اینستاگرام می تواند بیش از یک هدف را دنبال کند. به غیر از مناسب بودن برای معلولیت، دسترسی به حساب شما می‌تواند تعامل شما را بهبود بخشد و در عین حال حس اجتماعی را در نمایه شما تقویت کند. در دسترس قرار دادن محتوا آنقدرها هم که مردم تصور می کنند سخت نیست. راه‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را در دسترس قرار دهید که نیازی به صرف زمان یا تلاش زیادی ندارد. نه تنها نمایه شما را به محیطی دلپذیرتر برای حضور در آن تبدیل می کند، بلکه محتوای شما را در دسترس طیف وسیع تری از افراد قرار می دهد.

دسترسی فقط یک مفهوم فیزیکی مانند بالا رفتن از پله ها یا ورود به ساختمان نیست. قابلیت دسترسی در فضای دیجیتال نیز مطرح می شود – به خصوص زمانی که مربوط به افراد دارای اختلالات شنوایی یا بینایی باشد. دسترسی نقش مهمی در ایجاد احساس مشارکت بیشتر در افراد دارای توانایی های متفاوت در جهان ایفا می کند. در فضای اجتماعی و دیجیتالی امروز، مهم است که هنگام ساختن یک برند یا کسب و کار، همه را در نظر بگیریم. برخی از افراد به دلیل عدم دسترسی به محتوا مانند افراد توانمند، عقب مانده اند. با سبقت گرفتن از مشکل و تغییری که می خواهید در دنیا ببینید، به این اتفاق در صفحه اینستاگرام خود نه بگویید.

اینستاگرام کاملا بصری است. این امر باعث می شود که به عنوان یک فرد کم بینا حرکت کنید. به عنوان یک کسب و کار، می توانید تغییرات ساده ای ایجاد کنید تا محتوای خود را در اینستاگرام در دسترس تر و فراگیرتر کنید. این تغییرات هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید حساب اینستاگرام خود را در دسترس تر کنید تا افراد بیشتری از محتوای شما لذت ببرند، تجربه کنند و با آن درگیر شوند.

1. به فیلم ها و استوری های اینستاگرام زیرنویس اضافه کنید

دیجی‌دی گزارش می‌دهد که ۸۵ درصد از ویدیوهای فیسبوک بدون صدا تماشا می‌شوند. زیرنویس برای افرادی که انتخاب می کنند از ویدیوهای خود بدون صدا لذت ببرند عالی است. اما این همه آن چیزی نیست که آنها برای آن عالی هستند. آنها همچنین برای دسترسی بیشتر به افراد دارای مشکلات شنوایی ضروری هستند. ناتوانی در شنیدن محتوا ممکن است باعث شود افراد کم شنوا کمتر درگیر و نادیده گرفته شوند. به این ترتیب، زیرنویس‌ها می‌توانند نقش عمده‌ای در دسترسی در رسانه‌های اجتماعی - به ویژه برای محتوای ویدیویی و صوتی داشته باشند.

اینستاگرام از نظر دسترسی نیز کارهای زیادی انجام می دهد. پلت فرم رسانه های اجتماعی یک ویژگی دسترسی را منتشر کرده است که به طور خودکار زیرنویس ها را به ویدیوهای IGTV اضافه می کند. این ویژگی به 16 زبان در دسترس است. اکنون می‌توانید داستان‌های خود را به راحتی با استفاده از برنامه Threads اینستاگرام زیرنویس کنید. Threads یک برنامه پیشگام توسط اینستاگرام است که به شما امکان می دهد با دوستان نزدیک خود در پلتفرم ارتباط برقرار کنید. همچنین با یک ابزار خودکار مفید برای شرح‌نویسی ارائه می‌شود که به‌طور خودکار زیرنویس‌ها را روی هر فیلم ضبط‌شده ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث مانند CaptionMax یا Clipomatic برای تولید خودکار زیرنویس‌های ویدیویی استفاده کنید.

2. عکس ها را با متن جایگزین اینستاگرام جاسازی کنید

برای کاربران نابینا اینستاگرام، این پلتفرم کار آسانی نیست. بدون هیچ توصیفی، افراد کم بینا به طور کامل از تجربه پست شما کنار گذاشته می شوند. دقیقاً به همین دلیل است که ویژگی متن جایگزین اینستاگرام در هنگام دسترسی بیشتر به پست‌ها، بازی را تغییر می‌دهد. در پاییز 2018، اینستاگرام به‌روزرسانی‌ای را ارائه کرد که به کاربران اجازه می‌داد عکس‌های خود را با متن جایگزین جاسازی کنند. متن عکس را با صدای بلند توصیف می‌کند و برای کسانی که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند قابل دسترس‌تر است. این یک پیشرفت انقلابی از اینستاگرام بود که محتوا را برای گروه وسیع‌تری از مردم در دسترس قرار داد. در اینجا نحوه یافتن گزینه alt-text در اینستاگرام خود آورده شده است.

قبل از اینکه پستی را به اشتراک بگذارید، در همان صفحه ای که می خواهید زیرنویس اضافه کنید، می توانید

  • برای یافتن «تنظیمات پیشرفته» به پایین بروید و روی آن کلیک کنید تا چندین گزینه را بیابید.
  • می‌توانید گزینه «Write Alt-Text» را در زیر هدر Accessibility پیدا کنید.
  • شرح مختصری از پست خود را در کادر متن بنویسید و روی «انجام شد» کلیک کنید.

گزینه متن جایگزین به نظر نمی رسد محدودیت کاراکتری داشته باشد، بنابراین می توانید تا آنجا که می خواهید توصیفی باشید. با این حال، به خاطر داشته باشید که متن جایگزین بعد از نام کاربری شما و قبل از عنوان خوانده می شود، بنابراین مختصر باشید. حتی می توانید به تصویری که قبلاً ارسال شده است برگردید و بعداً با کلیک بر روی "ویرایش" متن جایگزین را اضافه کنید. در گوشه سمت راست پایین پست، گزینه "Add Alt-Text" را خواهید دید. به این ترتیب، می توانید پست های موجود را نیز در دسترس تر کنید.

اینستاگرام گزینه‌ای برای تولید خودکار متن جایگزین دارد، اما اغلب ظاهراً عمومی و بی‌معنی است و شخصیت پست را کاملاً از توضیحات خارج می‌کند. هنگامی که متن جایگزین خود را تولید می کنید، می توانید زمینه اضافی ارائه دهید و استعداد خود را به توضیحات اضافه کنید و برند خود را بیشتر به نمایش بگذارید.

3. از فونت های تزئینی دوری کنید

فونت های تزیینی و تزئینی برای خوانندگان صفحه کابوسی برای پردازش هستند. صفحه خوان ها به دنبال خوانایی هستند. در حالی که یک فونت تزئینی ممکن است به زیبایی صفحه شما بیافزاید، اما برای یک فرد کم بینا که از صفحه خوان استفاده می کند تا بخشی از تجربه باشد، کاملاً غیرقابل دسترس است. صفحه خوان یا

  • از روی این کلمات سبک بگذرید، فقط آنچه را که با فونت اصلی نوشته اید به اشتراک بگذارید، یا
  • یک رشته صداهای کاملا غیر منطقی تولید می کند.

در اصل، این بدان معنی است که با استفاده از فونت های تزئینی، خطر از دست دادن تمام معنای پست خود را دارید. صفحه خوان یا پیام شما را به طور کامل اشتباه تفسیر می کند، یا از کل موضوع رد می شود. اگر دسترسی برای شما مهم است، بهتر است از فونت های تزئینی با هم صرف نظر کنید.

4. هر کلمه را در یک هشتگ بزرگ بنویسید

هشتگ‌ها یکی از بهترین راه‌هایی هستند که می‌توانید تعامل را در پروفایل اینستاگرام خود افزایش دهید. نقش مهمی در کشف پست یا نمایه دارد. استفاده از حروف بزرگ هر کلمه در هشتگ اینستاگرام باعث می شود که پست شما برای جامعه نابینایان بسیار قابل دسترسی باشد. صفحه‌خوان‌ها تنها زمانی می‌توانند هشتگ‌های شما را با حروف بزرگ بخوانند. هنگامی که هر کلمه را با حروف بزرگ نمی‌نویسید، صفحه‌خوان هشتگ را به عنوان یک کلمه بزرگ ثبت می‌کند و آن را به این صورت می‌خواند.

به طور مشابه، یک نکته اضافی برای دسترسی بیشتر به هشتگ ها این است که آنها را به جای گروه بندی با عنوان خود در بخش نظرات پست خود قرار دهید. اگرچه این یک نکته بحث برانگیز است، اما راه طولانی برای دسترسی بیشتر اینستاگرام شما دارد. اگر از کسانی هستید که به طور کامل از حداکثر 30 هشتگ استفاده می کنید، این نکته مخصوص شماست. با افزودن هشتگ در بخش نظرات به جای عنوان، زمان صرف شده توسط صفحه‌خوان را برای یک پست محدود می‌کنید. هشتگ‌ها در بخش نظرات همچنان توسط اینستاگرام انتخاب می‌شوند، اما توسط صفحه‌خوان نمی‌شود. به این ترتیب به کاربر این امکان را می دهید که آیا می خواهد همه هشتگ های شما را بخواند یا خیر.

5. توضیحات را در زیرنویس های خود قرار دهید

گنجاندن توضیحات پست در کپشن‌ها راهی عالی برای کاربران اینستاگرامی بود که دارای قابلیت دسترسی هستند تا قبل از سن متن جایگزین و زیرنویس‌هایی که به صورت خودکار تولید می‌شوند، دارای قابلیت‌های متفاوت باشند. یک راه خوب برای انجام این کار این است که شرحی از پست خود را بعد از کپشن قرار دهید، با #دسترسی قبل از توضیحات.

اگر چه زمانی که می خواهید متن جایگزین را در گزینه ارائه شده توسط اینستاگرام اضافه کنید، ممکن است این نکته را بیهوده بیابید، اما مقداری ارزش دارد. این توضیحات برای بسیاری از افرادی است که در پردازش اطلاعات یا اختلالات بینایی که از صفحه‌خوان استفاده نمی‌کنند، مشکل دارند. کپشن به آنها اجازه می دهد تا توضیحات مکتوب داشته باشند. علاوه بر این، اینستاگرام هنوز به شما اجازه نمی دهد متن جایگزین برای پست های ویدیویی اضافه کنید. بنابراین افزودن توضیحی از پست ویدیویی خود در کپشن نیز می‌تواند کمک زیادی به دسترسی به پست برای افرادی که دارای صفحه‌خوان هستند، داشته باشد.

اینستاگرام می‌تواند یک انجمن فوق‌العاده باشد اگر همه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و آن را تجربه کنند. اینستاگرام مکانی عالی برای یافتن جمعیت و کشف علایق خاص خود است. با در دسترس‌تر کردن اینستاگرام، به مردم این امکان را می‌دهید که راحت‌تر آن انجمن را برای خود پیدا کنند. این تغییرات کوچک می تواند تأثیر زیادی بر افراد مبتلا به اختلالات بینایی یا شنوایی داشته باشد. این شیوه‌ها هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد و برای افرادی که نمی‌توانند به هیچ وجه با محتوای آنلاین ارتباط برقرار کنند، تفاوت را در دنیا ایجاد می‌کند. به عنوان یک برند، داشتن یک صفحه اینستاگرام در دسترس تر می تواند محیطی قابل قبول تر و فضایی فراگیر برای همه ایجاد کند.

معرفی ابزار های اینستاگرامی

 اگر به دنبال روشی برای لایک,  فالوور, کامنت اینستاگرام بصورت کاملا خودکار و از طریق ربات می گردید به این لینک بروید (ربات هوشمند اینستاگرام)

ربات هوشمند اینستاگرام

 اگر به دنبال استخراج فالوور های اینستاگرام بصورت فایل اکسل می باشد به این لینک بروید (استخراج فالوور های اینستاگرام)

استخراج فالوور های اینستاگرام

 اگر به دنبال نرم افزاری هستید که می خواهید کسانی را که فالو کرده اید شما را فایل نکرده اند را آنفالو کنید به این لینک بروید (آنفالو اینستاگرام)

آنفالو اینستاگرام

اگر به دنبال نرم افزاری برای ارسال پست از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر)

ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر به دنبال ربات ارسال پیام شما به دایرکت کاربران از طریق آیدی از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ربات ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای دانلود صفحه کامل اینستاگرام هستید  (دانلود کامل اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای فالو کردن کاربران از طریق لیست هستید  (فالو کاربران اینستاگرام از طریق لیست )

اگر به دنبال نرم افزار برای بدست آوردن کل نظرات ارسال ده به اینشتاگرام هستید  (استخراج لیست نظرات ارسال شده به پست اینستاگرام )

 

لیست فایل های ویژه وبسایت

بهترین-سرویس-پوش-نوتیفیکیشن-اسکریپت-مدیریت-اعلان-و-ساخت-پوش-نوتیفیکیشن-سایت-و-ارسال-پوش-از-طریق-php

بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن اسکریپت مدیریت اعلان و ساخت پوش نوتیفیکیشن سایت و ارسال پوش از طریق php


دانلود-نرم-افزار-تغییر-زبان-سورس-و-کد-ویژوال-استودیو-(عناصر-دیزاین-طراحی-فرم-ها)

دانلود نرم افزار تغییر زبان سورس و کد ویژوال استودیو (عناصر دیزاین طراحی فرم ها)


دانلود-نرم-افزار-ترجمه-خودکار-فایل-های-po-,-pot-بصورت-کامل-برای-تمامی-زبان-ها-از-جمله-فارسی

دانلود نرم افزار ترجمه خودکار فایل های po , pot بصورت کامل برای تمامی زبان ها از جمله فارسی


دانلود-نرم-افزار-تبدیل-فایل-متنی-تکست-txt-به-وی‌سی‌اف-vcf-(مخاطب-موبایل)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی تکست txt به وی‌سی‌اف vcf (مخاطب موبایل)