چگونه از هک های مخفی اینستاگرام برای به دست آوردن فالوور استفاده کنیم؟
اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در جهان است که روزانه بیش از 500 میلیون کاربر فعال از این برنامه در جهان دارد. روزهایی که به عنوان یک اپلیکیشن برای بچه ها در نظر گرفته می شد، گذشته است. اکنون خود را به عنوان یک ابزار مهم برای شبکه سازی، بازاریابی محتوا و مخاطب سازی در بین برندها و افراد تثبیت کرده است. تخمین زده می شود که میانگین نرخ تعامل اینستاگرام برای برندها در سال 2020 حدود 0.96 درصد بوده است که در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی بسیار بالا است.
هک های زیر به شما کمک می کند تا به نرخ تعامل بالاتر از این میانگین برسید. چه فردی هستید که به دنبال جذب فالوورهای جدید در اینستاگرام هستید، یا برندی که روی افزایش دسترسی خود کار می کند، این نکات را می توان در استراتژی اجتماعی شما برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده کرد.
1. سفارشی کردن داستان های خود با توجه به نام تجاری خود
اغلب اوقات، ممکن است اتفاق بیفتد که رنگ های برند شما با رنگ های موجود در استوری های اینستاگرام مطابقت نداشته باشد. در مورد فونتها هم همینطور است، زیرا اینستاگرام فقط چند فونت را ارائه میکند. از آنجایی که بخش بزرگی از بازاریابی برند در مورد ایجاد زیبایی شناسی و ایجاد یک پالت رنگ برند است که فوراً قابل تشخیص باشد، مراحل خاصی وجود دارد که می توانید برای سفارشی کردن و ساخت راهنمای داستان خود بردارید.
ایجاد یک راهنمای داستان سفارشی:
- از پالت رنگ برند خود برای ایجاد یک داستان استفاده کنید
- آن را در پوشه علاقه مندی ها در رول دوربین خود ذخیره کنید
- استوری جدید اینستاگرام بسازید
- می توانید عکس پالت رنگی را از گزینه استیکرها انتخاب کنید یا آن را کپی و پیست کنید.
- استفاده از قطره چکان رنگ پس از آن به شما این امکان را می دهد که رنگ های مارک دقیق را از پالت از پیش ساخته شده انتخاب کنید.
- اکنون می توانید از این رنگ ها برای اضافه کردن آنها به پس زمینه، متن یا نقاشی استفاده کنید.
- ایجاد فونت های سفارشی شده را می توان در چند مرحله ساده انجام داد.
- یک ابزار فونت اینستاگرام با منبع رایگان را در میان بسیاری از ابزارهای موجود آنلاین، مانند فونت های اینستاگرام یا LingoJam دانلود کنید.
- متن خود را در ابزار فونتی که انتخاب کرده اید تایپ کنید و فونتی را انتخاب کنید که با زیبایی شناسی برند شما مطابقت داشته باشد.
- بعد از اینکه متن با فونت مورد نظر نوشته شد، آن را کپی کنید تا در استوری ها، پست ها یا بیو خود جایگذاری کنید.
2. چندین هشتگ به استوری اضافه کنید و آنها را نامرئی کنید
راههایی برای افزایش بازدید از اینستاگرام و دیده شدن برند در پلتفرم وجود دارد و در عین حال استوریها را با سلیقه مرتب میکنید. با استفاده از هشتگ ها می توانید توسط مشتریان و فالوورهای بالقوه کشف شوید، اما افزودن هشتگ های متعدد گاهی اوقات می تواند زیبایی شناسی داستان ها را خراب کند. در زیر روشی وجود دارد که می توانید هشتگ ها را مخفی کنید تا محتوای خود را روی برند نگه دارید:
- عکسی را که میخواهید در داستانها به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید.
- هشتگ ها را بنویسید و سپس آنها را به ناحیه ای با پس زمینه جامد منتقل کنید.
- دقت کنید که اندازه فونت هشتگ را کاملا کوچک کنید.
- از نماد قلم استفاده کنید تا آن را روی عکس بکشید و همان رنگ پس زمینه را انتخاب کنید
- از این رنگ برای کشیدن روی هشتگ استفاده کنید تا با پس زمینه مطابقت داشته باشد و در نتیجه آن را نامرئی کنید.
- می توانید همین روند را تکرار کنید و تا 30 هشتگ به استوری اضافه کنید.
3. با سرعت برق به نظرات پاسخ دهید
تعامل و تعامل با فالوورهای شما برای افزایش دامنه برند شما بسیار مهم است. با این حال، پاسخ دادن به هر یک از دنبال کنندگان می تواند بسیار دشوار باشد. اگر دنبال کنندگان شما سؤالات مشابهی می پرسند، راه هایی برای ایجاد میانبرهای مفید برای ایجاد پاسخ خودکار به نظرات اینستاگرام وجود دارد. شما می توانید این کار را به روش زیر انجام دهید:
- در منوی تنظیمات گوشی خود به گزینه صفحه کلید بروید.
- گزینه جایگزینی متن را انتخاب کنید.
- روی علامت مثبت (+) واقع در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
- پاسخ استانداردی را که می خواهید ایجاد کنید در گزینه «عبارت» تایپ کنید و آن را به عنوان میانبر انتخاب کنید.
- یک مخفف برای عبارت ایجاد کنید و سپس روی save کلیک کنید.
- اکنون می توانید از این میانبر برای پاسخ دادن به نظرات در صفحه کلید خود استفاده کنید.
4. تصاویر جلد را در ویدیوهای خود سفارشی کنید
می توان مشاهده کرد که هنگام آپلود یک ویدیو، قاب جلد آن اغلب تار و غیر جذاب است. شما می توانید قاب های کاور سفارشی برای ویدیوهای خود را به روش زیر ایجاد کنید:
- قبل از آپلود ویدیو در اینستاگرام، تصویر جلد مورد نیاز را در ابتدا یا انتهای فایل ویدیویی ضمیمه کنید.
- ویدیو را در اینستاگرام آپلود کنید و وارد گزینه ویرایش شوید.
- بخشی از ویدیو را که از آن تصویر روی جلد تشکیل شده است، انتخاب کنید تا آن را به عنوان قاب ویدیو تنظیم کنید.
- ذخیره و انتشار را کلیک کنید.
5. رنگ استیکرها را تغییر دهید
اگرچه اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد، اما برچسب ها می توانند برای افزودن شخصیت به داستان های شما عالی باشند. یک راه خوب برای اطمینان از اینکه آنها بر زیبایی شناسی داستان شما تأثیر نمی گذارند، تغییر رنگ آنها برای تناسب با پالت رنگ برند است. میتوانید با انتخاب دکمه چرخ رنگی که در بالا یا پایین صفحه هنگام اضافه کردن برچسب قرار دارد، این کار را انجام دهید.
معرفی ابزار های اینستاگرامی
اگر به دنبال روشی برای لایک, فالوور, کامنت اینستاگرام بصورت کاملا خودکار و از طریق ربات می گردید به این لینک بروید (ربات هوشمند اینستاگرام)
اگر به دنبال استخراج فالوور های اینستاگرام بصورت فایل اکسل می باشد به این لینک بروید (استخراج فالوور های اینستاگرام)
اگر به دنبال نرم افزاری هستید که می خواهید کسانی را که فالو کرده اید شما را فایل نکرده اند را آنفالو کنید به این لینک بروید (آنفالو اینستاگرام)
اگر به دنبال نرم افزاری برای ارسال پست از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر)
اگر به دنبال ربات ارسال پیام شما به دایرکت کاربران از طریق آیدی از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ربات ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام)
اگر به دنبال نرم افزار برای دانلود صفحه کامل اینستاگرام هستید (دانلود کامل اینستاگرام)
اگر به دنبال نرم افزار برای فالو کردن کاربران از طریق لیست هستید (فالو کاربران اینستاگرام از طریق لیست )
اگر به دنبال نرم افزار برای بدست آوردن کل نظرات ارسال ده به اینشتاگرام هستید (استخراج لیست نظرات ارسال شده به پست اینستاگرام )