magicfile icon وبسایت فایل سحرآمیز - magicfile.ir

اشتباهات رایجی که هر حساب کاربری تجاری اینستاگرام برای اولین بار مرتکب می شود

اشتباهات-رایجی-که-هر-حساب-کاربری-تجاری-اینستاگرام-برای-اولین-بار-مرتکب-می-شود

اشتباهات رایجی که هر حساب کاربری تجاری اینستاگرام برای اولین بار مرتکب می شود

اینستاگرام بدون شک محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در زمینه سرگرمی، اطلاعات و بازاریابی است. در طول سال‌ها، این پلتفرم رشد تجارت الکترونیک را به روش خاص خود سرعت بخشیده است. با میانگین 500 میلیون کاربر که روزانه وارد سایت می شوند، جای تعجب نیست که هر برندی بخواهد از پتانسیل این کانال رسانه اجتماعی استفاده کند.

تقریباً هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک، یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام دارد.
این غول رسانه های اجتماعی همچنین به طور مرتب ویژگی های جدیدی را برای سهولت اینستاگرام برای خانه های تجاری که به دنبال تبلیغ و فروش پیشنهادات خود از طریق اینستاگرام هستند، معرفی می کند.
از آنجایی که ابزارها و تاکتیک های زیادی برای کمک به برندها در بهبود رشد کسب و کارشان ارائه می کند، برای بازاریابان اینستاگرام به راحتی سردرگم می شود. در واقع، بسیاری از بازاریابان، به ویژه تازه واردان، اشتباهات مختلفی را مرتکب می شوند که در نتیجه تأثیر زیادی بر عملکرد تجاری آنها می گذارد. برخی از آنها را در زیر بررسی کنید!

اشتباهات رایج بازاریابان اینستاگرام که باید از آنها اجتناب کنید

1. بدون برنامه استراتژیک

ورود به اینستاگرام و ایجاد یک حساب تجاری به بهبود عملکرد سازمان کمکی نمی کند. قبل از استفاده از اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی، از خود بپرسید که چرا در وهله اول آن را ایجاد می کنید؟ سازمان شما از طریق آن به دنبال چه چیزی است؟ اهداف متعددی وجود دارد که برندها ممکن است بخواهند با استفاده از اینستاگرام به آنها دست یابند. به عنوان مثال، دنبال کنندگان بیشتر، آگاهی از برند، گسترش دسترسی، ارتباط با مخاطبان هدف، هدایت ترافیک به فروشگاه های فیزیکی یا آنلاین، ایجاد جامعه و غیره. عدم وجود برنامه استراتژیک برای اینستاگرام نیز منجر به مشکلاتی در ارزیابی عملکرد حساب تجاری شما می شود. بنابراین، ایجاد یک برنامه نه تنها از نظر اهدافی که می خواهید به آن دست یابید شفافیت ارائه می دهد، بلکه به شما کمک می کند در مسیر باقی بمانید و عملکرد خود را اندازه گیری کنید.

2. خرید فالوور، لایک و کامنت اینستاگرام

چرا وقتی می توانید به راحتی ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام بخرید، مسیر طولانی را انتخاب کنید؟ این ایده قطعا وسوسه انگیز به نظر می رسد. بسیاری از بازاریابان اینستاگرام در این دام گرفتار می شوند. خرید لایک، فالوور و کامنت اینستاگرام بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر دارد. ممکن است تعداد فالوورهای شما در حساب تجاری افزایش یابد، اما نرخ تعامل واقعی کاهش خواهد یافت. وقتی به سختی با افراد واقعی در تعامل هستید، پیام شما چگونه به آنها می رسد؟

علاوه بر این، الگوریتم اینستاگرام بر روی فاکتورهای متعددی اجرا می شود و فالوورهای واقعی اینستاگرام می توانند به شما در بهترین استفاده از آن کمک کنند. یکی دیگر از دلایلی که چرا نباید فالوور و لایک اینستاگرام بخرید این است که اینستاگرام اغلب حساب هایی را که شامل خدمات اتوماسیون اشخاص ثالث می شوند مسدود می کند. شما نمی خواهید اینستاگرام این کار را با شما انجام دهد، درست است؟

3. عدم تعامل با فالوورها

یکی از پارامترهای اصلی که الگوریتم اینستاگرام را در حال حاضر می سازد، رابطه اکانت شما با فالوورهایتان است. بازاریابی اینستاگرام به تولید و ارسال محتوا ختم نمی شود. شما باید با فالوورهای خود تعامل داشته باشید. نادیده گرفتن نظرات و پیام های مستقیم می تواند ارتباط شما با مخاطبان را به شدت مختل کند. آنها ممکن است اعتماد خود را به کسب و کار شما از دست بدهند و ممکن است به برندهای دیگر روی بیاورند. این منجر به از دست دادن مشتریان بالقوه می شود که واقعاً می تواند عملکرد کسب و کار شما را مختل کند. بنابراین، همیشه به پیام‌ها و نظرات مستقیمی که در حساب تجاری خود دریافت می‌کنید، به سرعت پاسخ دهید. ایجاد روابط و نه فقط اعداد.

4. استفاده نادرست از هشتگ ها

هشتگ ها یک ویژگی تجاری بسیار مفید است که اینستاگرام ارائه می دهد. افزودن هشتگ در پست ها و استوری ها به مخاطبان هدف شما امکان می دهد شما را کشف کنند. در حال حاضر اینستاگرام به شما اجازه می دهد 30 هشتگ به پست های خود و 10 هشتگ در استوری ها اضافه کنید. بازاریابان جدید اینستاگرام اغلب از تمام 30 هشتگ برای دستیابی به گسترده ترین مخاطبان استفاده می کنند. در حالی که استفاده از حداکثر هشتگ ضرری ندارد، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که آنها به برند و پست شما مرتبط هستند. استفاده از هشتگ های اشتباه یا عدم استفاده از هشتگ ممکن است منجر به از دست دادن مشتریان بالقوه جدید شود. بنابراین انتخاب هشتگ ها باید درست باشد. اگر هر 30 هشتگ مربوط به پست شما نیست، بهتر است به سراغ تعداد کمتری از هشتگ های مناسب و تحقیق شده بروید.

5. استفاده از هشتگ های بسیار محبوب

اکانت های کسب و کار اینستاگرام که برای اولین بار استفاده می کنند نیز اشتباه می کنند و از محبوب ترین هشتگ ها در اینستاگرام استفاده می کنند. برخی از هشتگ های محبوب #عکس روز #سفر #عشق #عکاسی و غیره هستند. این هشتگ ها به طور گسترده در میلیون ها پست در یک روز استفاده می شوند. اگر اینها بسیار رایج هستند، پس چرا نباید از آنها استفاده کنید؟ به این دلیل است که استفاده بیش از حد از این هشتگ ها باعث می شود که پست های برچسب گذاری شده شما فقط برای یک ثانیه نمایش داده شوند. وقتی هزاران نفر در هر دقیقه از یک برچسب استفاده می کنند، پست ها به راحتی گم می شوند. به‌طور خلاصه، هشتگ‌های بسیار محبوب عمر بسیار کوتاهی دارند. بهترین راه حل استفاده از هشتگ های مارک دار، خاص و هدفمند خواهد بود.

6. آپلود تصاویر با کیفیت پایین

بازاریابان اینستاگرام و برندهای کوچک اغلب سعی می کنند هزینه های عکاسی را کاهش دهند. در عوض، آنها تصاویر بی کیفیت را ارسال می کنند. در بازاریابی اینستاگرام، مهم است که همیشه به یاد داشته باشید

در اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی عکس محور است. تصاویر ارسال شده در فید باید مخاطب را جذب نمایه شما کند. در عین حال، همه تصاویر باید صدای منحصر به فرد برند شما را منعکس کنند. نیازی به خرید یک دوربین گران قیمت یا استخدام یک عکاس حرفه ای نیست. یک عکاسی ساده در نور طبیعی یا پس‌زمینه زیبا کار می‌کند. همچنین، برنامه‌ها و سایت‌های ویرایش عکس متعددی در دسترس هستند. توصیه می شود به جای ارسال تصاویر درهم و برهم از آنها استفاده کنید.

7. نادیده گرفتن استوری های اینستاگرام

استوری های اینستاگرام باعث جلب توجه بینندگان می شود. این واقعیت اغلب توسط بازاریابان اینستاگرام مورد توجه قرار نمی گیرد. به عنوان مثال، ابزارهایی مانند نظرسنجی، آزمون‌ها، پرسش‌ها، برچسب‌های موقعیت مکانی و غیره به بینندگان استوری‌های اینستاگرام کمک می‌کنند تا مستقیماً با صفحه شما ارتباط برقرار کنند. وقتی حساب های تجاری این ویژگی اینستاگرام را نادیده می گیرند، به طور بالقوه از مخاطبان خود فاصله می گیرند. به همین دلیل است که آپلود مداوم داستان ها و تعامل با مخاطبان خود ضروری است.

8. نادیده گرفتن معیارهای عملکرد

یکی دیگر از خطاهای رایجی که اکثر برندها در اینستاگرام مرتکب می شوند، نادیده گرفتن تجزیه و تحلیل داده ها است. وقتی عملکرد خود را ارزیابی نمی کنید، چگونه متوجه خواهید شد که آیا در مسیر درستی هستید یا خیر؟ ارزیابی عملکرد برای یافتن اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی باید تغییر کند ضروری است. برای کمک به کسب و کارها، اینستاگرام ابزار مفیدی به نام Insights ارائه می دهد که چندین شاخص عملکرد را ارائه می دهد. برخی از آنها مکان مخاطب، گروه سنی، جنسیت، بیشترین زمان و روز فعال مخاطب و غیره است. نادیده گرفتن این داده ها می تواند منجر به از دست دادن تعدادی از فرصت های سودآور شود.

9. ارسال مطالب در زمان نامناسب

ارسال محتوا به طور مداوم اما در بازه های زمانی تصادفی شاید بهترین استراتژی بازاریابی نباشد. اگر مخاطبان شما در زمان انتشار پست خود از اینستاگرام استفاده نکنند، محتوای شما دید محدودی خواهد داشت. اکثر فالوورهای شما حتی نمی دانند که شما چیزی را پست کرده اید. این به نوبه خود بر میزان تعامل شما تأثیر می گذارد. بهترین کار این است که تحقیق کنید و متوجه شوید که چه زمانی مخاطبان هدف شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند و بر اساس آن پست ارسال کنید.

10. ارسال مطالب بدون ارزش

مردم زمانی از حساب‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند و آن‌ها را دنبال می‌کنند که نوعی ارزش از همین حساب کسب می‌کنند. اگر صرفاً به منظور ارسال تصاویر، نمی‌توانید مخاطب خود را جذب کنید. مخاطبان هدف باید از محتوای شما در قالب یادگیری، اطلاعات یا سرگرمی ارزش بگیرند. اگر محتوای ارزشمندی ایجاد کنید، شانس بیشتری برای جذب و حفظ فالوور دارید.

11. بدون بیو یا بیو ناقص

بیوگرافی شما معرفی شماست. این اولین برداشت شماست. نادیده گرفتن آن یا کادربندی یک بیو ناقص می تواند عملکرد حساب تجاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. اکثر اکانت های تجاری اینستاگرام فاقد بیوگرافی مناسب یا مرتبط هستند. استفاده از جملات طولانی یا خسته کننده، اضافه نکردن دعوت به اقدام، عدم وجود لینک های وب سایت از جمله اشتباهات رایج مردم در این زمینه است. بیو باید ساده، کوتاه و مرتبط باشد. برای هدایت بینندگان به وب سایت شما در صورت وجود، باید هایپرلینک ها اضافه شوند. در صورت عدم وجود وب‌سایت، می‌توانید روش دقیقی را که مردم می‌توانند محصولات شما را سفارش دهند ذکر کنید (مثلاً برای سفارش پیام دهید).

12. عدم ارسال مطالب به طور مداوم

سازگاری بخشی ضروری از الگوریتم اینستاگرام است. ارسال منظم پست در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی، به ویژه در اینستاگرام، ضروری است. در اینجا، منظم بودن به معنای ارسال مکرر پست های زیاد نیست. ارسال زیاد و کم پست هر دو تاثیر منفی بر بازاریابی اینستاگرام شما دارند. یک رویکرد متعادل با یک برنامه زمانبندی پست ثابت بهترین استراتژی است. ارسال منظم محتوا به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود مرتبط بمانید و همچنین دائماً برند شما و پیشنهادات آن را به آنها یادآوری می کند.

13. دیگر اشتباهات رایج

  • بیش از حد تبلیغاتی بودن
  • ارسال مطالب خسته کننده یا تکراری
  • اشتراک گذاری پست های بسیار زیاد یا پست های بسیار کم
  • ساخت اکانت خصوصی
  • استفاده از زیرنویس های ضعیف و بی ربط
  • کپی کردن استراتژی برندهای دیگر
  • تمرکز تنها بر کمیت و بی توجهی کامل به کیفیت
  • نادیده گرفتن نظرات منفی
  • نام تجاری متناقض و محتوای بصری
  • استفاده از هیچ عنوان
  • عدم ایجاد هشتگ مارک دار
  • نادیده گرفتن سایر ویژگی های مفید اینستاگرام مانند IGTV و Reels

معرفی ابزار های اینستاگرامی

 اگر به دنبال روشی برای لایک,  فالوور, کامنت اینستاگرام بصورت کاملا خودکار و از طریق ربات می گردید به این لینک بروید (ربات هوشمند اینستاگرام)

ربات هوشمند اینستاگرام

 اگر به دنبال استخراج فالوور های اینستاگرام بصورت فایل اکسل می باشد به این لینک بروید (استخراج فالوور های اینستاگرام)

استخراج فالوور های اینستاگرام

 اگر به دنبال نرم افزاری هستید که می خواهید کسانی را که فالو کرده اید شما را فایل نکرده اند را آنفالو کنید به این لینک بروید (آنفالو اینستاگرام)

آنفالو اینستاگرام

اگر به دنبال نرم افزاری برای ارسال پست از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر)

ارسال پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر به دنبال ربات ارسال پیام شما به دایرکت کاربران از طریق آیدی از طریق کامپیوتر هستید به این لینک بروید (ربات ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای دانلود صفحه کامل اینستاگرام هستید  (دانلود کامل اینستاگرام)

اگر به دنبال نرم افزار برای فالو کردن کاربران از طریق لیست هستید  (فالو کاربران اینستاگرام از طریق لیست )

اگر به دنبال نرم افزار برای بدست آوردن کل نظرات ارسال ده به اینشتاگرام هستید  (استخراج لیست نظرات ارسال شده به پست اینستاگرام )

 

لیست فایل های ویژه وبسایت

دانلود-نرم-افزار-تغییر-زبان-سورس-و-کد-ویژوال-استودیو-(عناصر-دیزاین-طراحی-فرم-ها)

دانلود نرم افزار تغییر زبان سورس و کد ویژوال استودیو (عناصر دیزاین طراحی فرم ها)


بهترین-سرویس-پوش-نوتیفیکیشن-اسکریپت-مدیریت-اعلان-و-ساخت-پوش-نوتیفیکیشن-سایت-و-ارسال-پوش-از-طریق-php

بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن اسکریپت مدیریت اعلان و ساخت پوش نوتیفیکیشن سایت و ارسال پوش از طریق php


دانلود-نرم-افزار-ترجمه-خودکار-فایل-های-po-,-pot-بصورت-کامل-برای-تمامی-زبان-ها-از-جمله-فارسی

دانلود نرم افزار ترجمه خودکار فایل های po , pot بصورت کامل برای تمامی زبان ها از جمله فارسی


دانلود-نرم-افزار-تبدیل-فایل-متنی-تکست-txt-به-وی‌سی‌اف-vcf-(مخاطب-موبایل)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی تکست txt به وی‌سی‌اف vcf (مخاطب موبایل)


دیتابیس-کامل-تقویم-1403-بصورت-فایل-اکسل-xlsx-(شمسی---قمری--میلادی--مناسب-ها)

دیتابیس کامل تقویم 1403 بصورت فایل اکسل xlsx (شمسی - قمری -میلادی -مناسب ها)